Ondersteuning

Online support

Klik op het AnyDesk logo om Online support te starten.

Verkoop

Verkoop en demonstratie

Voor nieuwe aankopen/lease van de Coach3 software en modules kunt u contact opnemen met Xploration.

Vragen

Coach gebruikers vragen

Heeft u vraag over het gebruik van de Coach3 software en heeft u een software service contract? 

Diversen

Laatste nieuws en updates
Klik hier... om het laatste nieuws en informatie met betrekking tot belangrijke updates te bekijken.

FAQ
Klik hier... om een lijst met de meest gestelde vragen te bekijken.

IBAN
Klik hier... om IBAN nummers te controleren.

Leveringsvoorwaarden
Coach hanteert de leveringsvoorwaarden van de branchevereniging van IT-, Telecom-, Office- en Internetbedrijven in Nederland. Lees hier...

Technische storingen (S.A.G.)

Storingen en/of technische vragen

Heeft u hardware en/of software gekocht/geleased bij S.A.G. en ondervindt u daar problemen mee?

Storingen buiten kantooruren

Hoe u contact kunt opnemen voor storingen buiten kantooruren kunt u terug vinden op de site van S.A.G.

Administratieve en overige vragen

Heeft u Coach3 via S.A.G. gekocht/geleased?